Ardennen.reismee.nl

Schapen op de koffie

We zijn vanochtend redelijk op tijd wakker geworden maar het slapen was belabberd want onze matras was hard en gaf weinig steun of comfort. Ik heb ontdekt dat er boven een betere tweepersoonsmatras ligt dus die gaan we wel omruilen vanavond. Hopenlijk slapen we vannacht dan beter.

Na het cornflakes ontbijt, wat onderhand traditie wordt met vakanties omdat het zo lekker makkelijk is, zaten we heerlijk buiten in het zonnetje, achter ons huisje op het terras, een bakje koffie te drinken. Op een goed moment hoorde ik wel wat gekraak van grint naast ons huisje maar ik dacht dat het de kinderen waren die verstoppertje aan het spelen waren dus ik sloeg er geen acht op. Tot op een goed moment de kinderen riepen.. Kijk er staan schapen voor de voordeur !!

Ik loop langs de zijkant van het huis en tref daar een kleine kudde schapen aan die voor onze voordeur zich in rijen hadden opgesteld. De deur is beplakt met spiegelend folie en kennelijk zagen ze zichzelf en dat vonden ze de moeite waard om voor binnen te komen ...of ze hadden ook gewoon zin in een bak koffie ofzo

Laughing

Enfin.. ze vraten de struikjes hier en daar wat aan de onderkant kaal en het is dat we in de weg stonden naar de achtertuin toe, anders hadden ze vast de rest van de planten en struikjes hier ook onder handen, of beter gezegd, in de bek genomen. Uiteindelijk dropen ze maar af naar het volgend huisje met tuin..

We moesten er smakelijk om lachen in ieder geval. Onze dag begon wel heel bijzonder.

Joycey

BEEEEEHHHH WIJ WILLEN COOORRRNNNFFFLLLAAAAKKKKESSSSS!!!!

Jolande

Ja dat zal het geweest zijn Hahahaha